Asistență VELUX ACTIVE with NETATMO

Cele mai populare videoclipuri



Compatibilitate

Aplicația este disponibilă pentru telefonul meu?

Câți utilizatori (sau instanțe de aplicație) pot conecta la interfața mea VELUX ACTIVE?
Câte locuințe pot controla din aplicație?
Care sunt cerințele de utilizare pentru VELUX ACTIVE with NETATMO?    Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Ce tip de rețea Wi-Fi este necesar?
Care produse VELUX pot fi controlate prin VELUX ACTIVE with NETATMO?   Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Ce produse pot fi controlate prin VELUX ACTIVE with NETATMO?

Pot utiliza VELUX ACTIVE with NETATMO dacă am o fereastră de mansardă VELUX cu acționare manuală?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE

Câți senzori pot adăuga la interfața mea VELUX ACTIVE?
Câte comutatoare pot adăuga la interfața mea VELUX ACTIVE?

Instalația mea

Am dificultăți la instalarea pachetului de bază VELUX ACTIVE with NETATMO. Ce pot să fac?   Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Unde pot găsi adresa MAC și/sau numărul de serie al produsului meu?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Cum pot descărca aplicația?
Pot instala VELUX ACTIVE with NETATMO fără senzori?
Cum poate accesa un utilizator nou aplicația și soluția mea VELUX ACTIVE with NETATMO?
Am un telefon nou sau o tabletă nouă. Cum accesez soluția mea existentă VELUX ACTIVE with NETATMO?
Pot conecta simultan un telefon Apple și unul Android la VELUX ACTIVE with NETATMO?
Cum mă pot asigura că interfața mea este corect alimentată electric?
Unde trebuie să amplasez interfața?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Am nevoie de un electrician pentru a instala VELUX ACTIVE with NETAMTO?
Am cumpărat o nouă interfață VELUX ACTIVE with NETATMO pentru a o înlocui pe cea veche. Cum îmi pot transfera datele anterioare?
Nu pot găsi sau configura rețeaua mea Wi-Fi în timpul instalării. Ce pot să fac?
Am o intensitate slabă a semnalului Wi-Fi. Cum o pot amplifica?
Mi-am schimbat codul de acces Wi-Fi sau m-am mutat. Cum îmi pot actualiza configurația Wi-Fi?   Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Senzorul sau comutatorul de plecare nu este detectat de către interfață. Ce pot să fac?
Unde trebuie să amplasez senzorii?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Unde trebuie să amplasez comutatorul de plecare?
Care este distanța funcțională maximă dintre un senzor/comutator de plecare și interfață?
Am semnal slab de la senzor/comutator de plecare. Cum o pot amplifica?
Cum selectez produsul/produsele care trebuie controlat(e) de către senzor?
Cum instalez un senzor suplimentar?   Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Cum pot elimina un senzor?
Pot muta un senzor în altă cameră?
Pot utiliza un senzor pentru a controla mai multe camere?
Cum instalez un comutator de plecare suplimentar?
Care este distanța de control maximă dintre interfață și un produs?

Trebuie să resetez toate ferestrele de mansardă pentru a instala VELUX ACTIVE with NETATMO?

Tocmai am achiziționat o fereastră nouă sau un produs de protecție solară nou. Cum o/îl asociez telecomenzii?
Tocmai am achiziționat o fereastră nouă sau un produs de protecție solară nou; cum o/îl adaug la interfața mea VELUX ACTIVE?
Cum îmi pot actualiza interfața VELUX ACTIVE?
Cum pot reseta interfața la setările din fabrică?

Utilizarea aplicației

Unde pot vizualiza Condițiile de utilizare VELUX ACTIVE?

Unde pot vedea nivelul calității aerului din locuința mea?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE

Unde pot vedea măsurătorile înregistrate de fiecare senzor?
Care este nivelul adecvat al temperaturii interioare?
Cum pot face schimbarea între Fahrenheit și Celcius?
Care este nivelul adecvat al umidității interioare?
Care este nivelul adecvat de CO2 la interior?
Unde pot verifica nivelul bateriei/intensitatea semnalului radio al interfeței și telecomenzilor mele?
Cum pot afișa altă locuință în aplicație?
Mi-am uitat parola contului; ce pot să fac?
Cum pot partaja accesul meu la VELUX ACTIVE?
Cum pot actualiza aplicația la cea mai recentă versiune?
Cum pot orienta fereastra de mansardă sau produsul de protecție solară VELUX în poziția dorită?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Cum pot opri o fereastră sau un produs de protecție solară aflat în mișcare?
Cum pot opri provizoriu controlul automat asupra unei ferestre?
Cum pot deschide fereastra în poziția de ventilare?
Cum pot găsi fereastra corectă sau produsul de protecție solară corect care trebuie acționat(ă) prin aplicație?
Pot defini un grup de produse care trebuie controlate împreună?
De ce nu pot accesa fereastra sau produsul meu de protecție solară din aplicație, dar VELUX ACTIVE with NETATMO o/îl controlează automat?
Pot modifica setările implicite de control automat?
Cum pot redenumi locuința, camera sau produsele?
Pot crea o notificare pentru a mă avertiza atunci când nivelul bateriilor de senzor este scăzut?
Cum îmi gestionez preferințele de notificare sau creez notificări particularizate?
Care este scopul butoanelor de acțiune rapidă „Soare” și „Lună”?
Pot modifica funcționalitatea butoanelor de acțiune rapidă?
La ce se utilizează butonul de acțiune rapidă „Blocare” și comutatorul de plecare?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
De ce nu îmi pot debloca locuința din aplicație (pictograma de deblocare are culoarea gri)?
De ce se deblochează locuința atunci când deschid o fereastră din telecomandă?

Măsurători și automatizare

Cum controlează algoritmul VELUX ACTIVE with NETATMO climatul meu interior?
Pot modifica modul în care algoritmii controlează fereastra de mansardă și produsele de protecție solară?
Algoritmul ține cont de factorii meteo externi, precum vântul, frigul și căldura?

Fereastra mea de mansardă se va deschide automat chiar dacă plouă?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE

Cum selectez ferestrele de mansardă care sunt controlate prin VELUX ACTIVE with NETATMO?
VELUX ACTIVE with NETATMO va continua să funcționeze pe durata întreruperilor conexiunii la internet sau alimentării electrice?
VELUX ACTIVE with NETATMO poate fi utilizat pe timpul iernii?
Controlul automat este comutat în modul securizat ca urmare a unei întreruperi de alimentare electrică. Ce pot să fac?
Pot seta fereastra de mansardă să se închidă automat după o perioadă predefinită?
Care este perioada de timp maximă pentru închiderea automată a ferestrei?
Îmi pot defini propriul program de deschidere și închidere a ferestrelor de mansardă și/sau a produselor de protecție solară?
Pot dezactiva VELUX ACTIVE with NETATMO pentru a opri controlul automat al ferestrelor de mansardă sau al produselor de protecție solară?
Pot dezactiva controlul automat în timpul nopții?  Redați videoclipul VELUX ACTIVE
Pot opri VELUX ACTIVE with NETATMO într-una din camere, menținându-l funcțional într-alta?
Cum măsoară VELUX ACTIVE with NETATMO temperatura camerei?
Temperatura afișată în aplicație diferă de cea măsurată de alt termometru. Ce pot să fac?
Cum măsoară VELUX ACTIVE with NETATMO nivelul umidității din cameră?
Cum măsoară VELUX ACTIVE with NETATMO nivelul dioxidului de carbon (CO2) din cameră?
Senzorul meu nu funcționează. Ce pot să fac?
Nu pot vedea nicio valoare de măsurare a ploii în aplicație. Ce pot face?
Unele măsurători efectuate de senzor nu sunt afișate. Ce pot face?
Cât de des trebuie să înlocuiesc bateriile senzorului și comutatorului de plecare?

Datele mele

Ce date personale și legate de produs sunt stocate de către Grupul VELUX și cât timp sunt stocate acestea?
Unde sunt stocate datele mele personale?
Datele mele personale sunt vizibile pentru alte părți?
Ce date sunt colectate de VELUX ACTIVE with NETATMO și cum sunt utilizate acestea?
Cum pot primi o copie a datelor mele personale?
Cum îmi pot schimba adresa de e-mail și alte date personale?
Cum îmi pot șterge datele personale?
Ce ar trebui să fac dacă observ o scurgere de date sau suspectez o problemă de confidențialitate?

HomeKit

Ce este Apple HomeKit?
Cum pot beneficia la maximum de Apple HomeKit?
Ferestrele mele de mansardă VELUX sunt asociate corespunzător cu VELUX ACTIVE with NETATMO, dar nu funcționează cu Apple HomeKit. Ce pot să fac?
De ce se deblochează locuința atunci când deschid o fereastră prin Apple HomeKit?
Apple HomeKit nu funcționează când nu sunt acasă. Ce pot să fac?
Nu îmi pot controla fereastra de mansardă și produsul de protecție solară VELUX prin intermediul comenzilor vocale Siri. Ce pot să fac?
Unde pot găsi codul Apple HomeKit de configurare VELUX ACTIVE with NETATMO?
Cum partajez controlul asupra Apple HomeKit?
Pot adăuga interfața la aplicația Apple HomeKit fără a instala aplicația?
Cum îmi pot actualiza configurația Wi-Fi atunci când nu folosesc aplicația VELUX ACTIVE?
Cum îmi pot actualiza configurația Wi-Fi atunci când nu folosesc aplicația VELUX ACTIVE?