VELUX szerviz és árak
VELUX szerviz és árak

Service și excelență

Chiar dacă ferestrele de mansardă sunt produse de calitate superioară, și acestea, la fel ca orice produs supus trecerii timpului și factorilor externi de mediu, trebuie periodic întreținute și verificate de către personal calificat - Montator Partener VELUX sau inginer service VELUX, pentru a funcționa în mod corespunzător și pentru a prelungi durata de viață a acestora. Montatorii Parteneri VELUX oferă contracte de mentenanță în care se stabilesc perioadele de verificare ale ferestrelor, pentru a beneficia pe o perioadă îndelungată de calitățile acestor produse și pentru a le menține în stare de funcționare excelentă, atât din ounct de vedere vizual, cât și funcțional

Compania VELUX România îți este alături pe toată perioada de viață a produsului, fiind în permanență la dispoziția ta pentru a efectua operațiuni de întreținere periodică, înlocuirea pieselor uzate datorită utilizării de zi cu zi, examinarea efectelor cauzate de circumstanțe externe, precum și pentru efectuarea  îmbunătățirilor de produs precum trecerea de la acționarea manuală a ferestrei la cea electrică, montajul rulourilor, roletelor sau a altor accesorii care pot îmbunătăți mediul de viață.

Departamentul nostru Tehnic asigură întreținerea și repararea profesională a produselor VELUX în întreaga țară, în timpul perioadei de garanție și după expirarea perioadei de garanție. Suntem la dispoziția ta cu tehnicieni bine pregătiți pentru consultanță la fața locului, pentru înlocuirea ferestrei vechi sau pur și simplu pentru a verifica starea unei ferestre existente.


 

Serviciile noastre

Alege serviciul potrivit în funcție de cerința ta specifică
  • Întreținerea generală

    Întreținerea generală este recomandată anual. Această întreținere periodică este necesară datorită utilizării zilnice și impactulului factorilor externi. De aceea, ne dorim ca produsul să revină la starea din momentul cumpărării. Vom face întreținerea și repararea unui produs până când vom decide să îl înlocuim cu unul nou.

    - Lubrifierea balamalelor, a fitingurilor și a încuietorilor
    Se recomandă a fi efectuată de două ori pe an pentru a evita defecțiunile și înclinarea la rulare sau erodarea elementelor datorată frecării.

    - Filtrul de aer care intră prin fanta sau clapeta de ventilare
    Acesta are structura unui burete. Se recomandă curățarea sau aspirarea lui de mai multe ori pe an pentru a intra în interior mereu numai aer curat.

    - Îngrijirea garniturilor de etanșare din cauciuc ermetic cu produse de îngrijire siliconică și pentru a păstra flexibilitatea.
    Aceasta se recomandă o dată la doi ani pentru etanseitatea perfectă pe o perioadă lungă de timp.

    - Verificarea elementelor de acoperire exterioare ale ferestrei
    Verificarea este un aspect important; curățarea acestor elemente de frunze sau alte materiale depuse de-a lungul anului reduce riscul de a se produce infiltrații (deoarece aceste depuneri pot duce la acumulări de apă în sezonul ploios).

    - Verificați etansarea între sticlă și elementele de tablă, pentru evitarea infiltrării apei.

  • Înlocuirea pieselor

    Ferestrele de mansardă VELUX au fost proiectate timp de decenii, dar este posibil să fie necesară reparația sau înlocuirea anumitor piese. Aproape toate elementele componentelor ferestrelor pot fi înlocuite. Oferim piese de schimb pentru ferestre VELUX timp de 25 de ani.

    Figura următoare vă permite să navigați cu ușurință între componentele exterioare și interioare ale ferestrei. Pentru a livra componentele potrivite fiecărei situații, trebuie să descrieți componenta defectă cât mai exact posibil sau să ne trimiteți o imagine a piesei deteriorate, iar noi o vom identifica.

     Piesă de închidere

     Suport filtru aer

     Opritor

     Balama de închidere

     Plăcuță de identificare

     Clapetă de ventilare

     Balamale

     Cercevea (toc mobil)

     Toc fix

     Apărătoare superioară ramă

     Apărătoare superioară toc

     Cadru sticlă

     Geam

     Apărătoare laterală ramă

     Apărătoare inferioară cercevea

     Apărătoare inferioară toc

     Apărătoare inferioară cercevea

     Apărătoare inferioară toc

     

  • Înlocuirea sticlei

    Geamurile VELUX nu reprezintă simple geamuri. În plus față de faptul că aduc lumină naturală în mansardă, acestea oferă protecție extrem de ridicată împotriva factorilor externi din mediul înconjurător. Dacă se sparge sau se deteriorează geamul, dacă clientul își dorește pur și simplu să crească confortul în spațiul de sub acoperiș și să înlocuiească geamul cu unul și mai performant, reducând astfel facturile la încălzire, VELUX oferă posibilitatea de înlocuire a geamurilor, pentru a satisface perfect nevoile clienților.

     

  • Întreținerea rulourilor și roletelor

    Produsele de protecție solară nu necesită lubrifiere sau întreținere ca în cazul ferestrelor. Pentru curățare, materialul rulourilor trebuie șters periodic cu o cârpă umedă. Rulourile decorative și parasolare VELUX, precum și roletele exterioare beneficiază de garanție de 3 ani.

    Departamentul Tehnic VELUX examinează produsele și efectuează înlocuirea pieselor și reparațiile necesare ale rulourilor/roltelelor, dacă produsele sunt în perioada de garanție. Dacă acestea au depasit perioada de garanție, service-ul este asigurat de către Montatorii Parteneri VELUX care, pe lângă reprarațiile produsului, pot oferta clienților produse similare din generațiile noi.


  • Accesorii electrice și solare

    Accesorii electrice și solare

    Accesoriile electrice și solare trebuie întotdeauna instalate în conformitate cu ghidul de montaj aferent. Pentru o soluție simplă și confortabilă, îți recomandăm să contactezi un Montator Partener VELUX.

    * Pentru a opera produsul, sunt necesare transformatorul și unitatea de comandă. Acesta poate fi fie un controler încorporat al ferestrei VELUX cu acționare de la distanță, fie sistemul opțional KUX 110 cu funcție unică. Rețineți că serviciul nostru nu realizează cablare electrică. Se recomandă instalarea să fie efectuată de un electrician. Oferim consultanță tehnică și informații despre instalarea produselor prin serviciul nostru pentru clienți.
     
  • Instrucțiuni de montaj

Vă rugăm să contactați Departamentul Tehnic VELUX România:

Telefon:  0728 288 299

E-mail: contact.romania@velux.com

De asemenea, ne poți contacta prin completarea și trimiterea formularului de mai sus. Pentru a comanda serviciile noastre și pentru a completa formularul, este necesar să ne transmiteți dimensiunea și codul de fabricație pentru produsul VELUX în cauză.

Proceduri de service

1. Cerea de servce este înregistrată de Departamentul Tehnic din VELUX România și va primi un număr de înregistrare.
2. Dacă este necesar, Departamentul Tehnic va comanda produsele și/sau piesele de schimb.

În cazul unui produs sau piesă componentă aflată în stoc, termenul de livrare a acestora este de 3 - 5 zile lucrătoare.
În cazul în care produsul sau o componentă nu se află în stoc, termenul de livrare este de 35 de zile lucrătoare.
3. Inginerul service VELUX vă va contacta în termen de maxim 14 zile de la data înregistrării cererii, cunoscând timpul de livrare preconizat și produsele și componentele necesare pentru service.
 

Pentru a beneficia de asistență tehnică la montaj din partea VELUX România, proiectul dvs. trebuie să includă minim 5 ferestre de mansardă VELUX. Veți beneficia de asistență tehnică la montaj în termen de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, în funcție de programările din acea perioadă de timp.

Asistența tehnică la montaj:

Inginerul service VELUX va instrui gratuit echipa de montatori a clientului, supervizând montajul primei ferestre. Clientul trebuie să se asigure că, la data stabilită pentru asistență, să dețină produsele VELUX și să fie pregătit cu tot ceea ce este necesar executării montajului: scule și dispozitive de susținere la înălțime.

VELUX szervizszolgáltatás megrendelése

Sfaturi și recomandări pentru o mansardă luminoasă

Îți dorești o mansardă și îți place spațiul nonconformist creat de planurile înclinate? Îți este teamă că în mansarda ta este prea cald sau prea frig? Îți este teamă de infiltrații? Descarcă broșura și urmărește sfaturile noastre pentru montaul corect al produselor VELUX, pentru a te asigura că vei beneficia de o mansardă luminoasă. 

Informații despre garanție

Echipa noastră de service oferă o garanție de șase luni pentru serviciile de instalare a produselor, precum și pentru fiecare serviciu de reparații și întreținere.
Perioada de garanție începe cu data livrării către destinatar după furnizarea serviciului.
Componentele furnizate de VELUX, cum ar fi garniturile, în conformitate cu Termenii de garanție VELUX, oferă o garanție de 2 ani, oferim o garanție de 5 anipentru înlocuirea sticlei.

Pentru mai multe informații despre termenii de garanție pentru produsele VELUX, consultați linkul de mai jos.