Cerere de service

Un bărbat și o femeie stau împreună în fața unei ferestre mari, fețele fiind scăldate în lumină naturală.

Service și excelență

Chiar dacă ferestrele de mansardă sunt produse de calitate superioară, și acestea, la fel ca orice produs supus trecerii timpului și factorilor externi de mediu, trebuie periodic întreținute și verificate de către personal calificat - Montator Partener VELUX sau inginer service VELUX, pentru a funcționa în mod corespunzător și pentru a prelungi durata de viață a acestora. Montatorii Parteneri VELUX oferă contracte de mentenanță în care se stabilesc perioadele de verificare ale ferestrelor, pentru a beneficia pe o perioadă îndelungată de calitățile acestor produse și pentru a le menține în stare de funcționare excelentă, atât din punct de vedere vizual, cât și funcțional.

Compania VELUX România îți este alături pe toată perioada de viață a produsului, fiind în permanență la dispoziția ta pentru a efectua operațiuni de întreținere periodică, înlocuirea pieselor uzate datorită utilizării de zi cu zi, examinarea efectelor cauzate de circumstanțe externe, precum și pentru efectuarea îmbunătățirilor de produs precum trecerea de la acționarea manuală a ferestrei la cea electrică, montajul rulourilor, roletelor sau a altor accesorii care pot îmbunătăți mediul de viață.

Departamentul nostru Tehnic asigură întreținerea și repararea profesională a produselor VELUX în întreaga țară, în timpul perioadei de garanție și după expirarea perioadei de garanție. Suntem la dispoziția ta cu tehnicieni bine pregătiți pentru consultanță la fața locului, pentru înlocuirea ferestrei vechi sau pur și simplu pentru a verifica starea unei ferestre existente.

Vă rugăm să contactați Departamentul Tehnic VELUX România:

Telefon: 0728 288 299

E-mail: contact.romania@velux.com

De asemenea, ne poți contacta prin completarea și trimiterea formularului de mai sus. Pentru a comanda serviciile noastre și pentru a completa formularul, este necesar să ne transmiteți dimensiunea și codul de fabricație pentru produsul VELUX în cauză.

Proceduri de service

Cerere de service

  1. Cerea de servce este înregistrată de Departamentul Tehnic din VELUX România și va primi un număr de înregistrare.
  2. Dacă este necesar, Departamentul Tehnic va comanda produsele și/sau piesele de schimb.
    În cazul unui produs sau piesă componentă aflată în stoc, termenul de livrare a acestora este de 3 - 5 zile lucrătoare.
    În cazul în care produsul sau o componentă nu se află în stoc, termenul de livrare este de 35 de zile lucrătoare.
  3. Inginerul service VELUX vă va contacta în termen de maxim 14 zile de la data înregistrării cererii, cunoscând timpul de livrare preconizat și produsele și componentele necesare pentru service.

 

Cerere pentru asistență tehnică la montaj

Pentru a beneficia de asistență tehnică la montaj din partea VELUX România, proiectul dvs. trebuie să includă minim 5 ferestre de mansardă VELUX. Veți beneficia de asistență tehnică la montaj în termen de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, în funcție de programările din acea perioadă de timp.

Asistența tehnică la montaj:
Inginerul service VELUX va instrui gratuit echipa de montatori a clientului, supervizând montajul primei ferestre. Clientul trebuie să se asigure că, la data stabilită pentru asistență, să dețină produsele VELUX și să fie pregătit cu tot ceea ce este necesar executării montajului: scule și dispozitive de susținere la înălțime.