Istoric
Un model de afaceri unic și o viziune orientată spre viitor - vechi de 80 de ani, dar atât de actuale, de relevante ca în prima zi.
„Lumina naturală” traversează Atlanticul. Grupul VELUX înființează o companie de vânzări, iar mai târziu și propria unitate de producție în SUA și Canada.
1975: Extindere pe noi piețe și lansare de produse noi
Extinderea Grupului VELUX a continuat de-a lungul anilor ’70 și ’80. Companii de vânzări și unități de producție au fost înființate în Marea Britanie, Franța, SUA și Canada, iar noi piețe au fost dezvoltate în Europa Centrală și de Est.
Chiar și în contextul unui mediu economic instabil, portofoliul de produse al Grupului VELUX s-a extins de la un singur produs la o gamă completă, care include ferestre de mansardă cu deschidere superioară pentru pante de acoperiș mai joase, rolete exterioare, ferestre acționate electric și o gamă variată de accesorii și soluții pentru protecție solară.
Imagine: „Lumina naturală” traversează Atlanticul. Grupul VELUX înființează o companie de vânzări, iar mai târziu și propria unitate de producție în SUA și Canada.
Logo VELUX.
1990: logo VELUX
Ca în orice demers creativ, a fost nevoie de numeroase încercări pentru a ajunge la designul actual al siglei VELUX. Logo-ul pe care îl folosim astăzi a fost definitivat în 1990, în același timp cu standardizarea gamei de produse între Danemarca, Germania și alte piețe europene, prin generația de produse VES (VELUX European Standard). Acestea au fost printre primele demersuri pentru construirea unui brand unitar la nivel european.
Imagine: Evoluția siglei VELUX de-a lungul timpului.
Villum Kann-Rasmussen și fiul său cel mare, Lars Kann-Rasmussen, fotografiați în 1990.
1992: Fiul cel mare preia conducerea Grupului VELUX
Villum Kann Rasmussen a murit în 1993, la vârsta de 84 de ani. Cu un an înainte de dispariția sa, fiul său cel mare, Lars Kann-Rasmussen, a devenit Președintele Consiliului de Administrație al companiei V. Kann Rasmussen Industri (compania-mamă a Grupului VELUX). În deceniile care au urmat, Lars Kann-Rasmussen a condus Grupul VELUX spre un succes remarcabil, transformându-l într-o companie internațională de top în industria componentelor pentru construcții.
Imagine: Villum Kann-Rasmussen și fiul său cel mare, Lars Kann-Rasmussen, fotografiați în 1990.
Lansarea parteneriatului dintre WWF x VELUX
2020: Parteneriat VELUX x WWF
Grupul VELUX acționează în sprijinul naturii prin finanțarea unor proiecte de reîmpădurire, în cadrul unui parteneriat de 20 de ani cu World Wide Fund for Nature (WWF). Scopul acestui demers este de a reduce și compensa echivalentul tuturor emisiilor istorice de carbon provenite din activitățile proprii, până la aniversarea a 100 de ani a companiei, în 2041.
Aniversarea a 80 de ani de activitate
2021: Aniversarea a 80 de ani de activitate
Pasiunea pentru lumină naturală, aer proaspăt și spații de locuit mai bune - acestea au fost elementele care au stat la baza companiei noastre acum mai bine de 80 de ani și care continuă să ne motiveze și astăzi.