Copierea produsului a eșuat!

Copierea produsului a eșuat!

Din păcate, copierea produselor nu a putut fi finalizată.

Deoarece acest lucru poate fi cauzat de diverse motive, te rugăm să fii la curent cu cerințele de mai jos înainte de a iniția copierea din nou.

  1. Verifică întotdeauna dacă unitatea existentă poate controla produsele pentru a fi copiate pe VELUX Touch înainte de a începe pregătirea copierii.
  2. Păstrează întotdeauna unitatea de la care să copiezi aproape fizic (30-50 cm) de VELUX Touch în timpul copierii.
  3. Scanează întotdeauna codul QR cu telefonul mobil pentru a obține instrucțiunile necesare (detaliate) despre cum să te pregătești pentru copiere.
    Notă: Centru unitățile pre-asociate (KLI 311/KLI 312/KLI 313), instrucțiunile despre modul de pregătire pentru copiere sunt furnizate direct pe VELUX Touch.
  4. Parcurge întotdeauna toți pașii prevăzuți în instrucțiuni înainte de a începe căutarea de produse de la VELUX Touch.
  5. Începe întotdeauna căutarea de produse de pe VELUX Touch în maximum 2 minute după ce finalizezi pregătirea copierii produsului pe unitatea existentă.

Sugestie: Poți adăuga oricând produse la VELUX Touch unul câte unul dacă ai mai multe unități de pe care să copiezi.
Consultă „Personalizarea VELUX Touch” > „Adaugă produse”.

Încearcă încă o dată să copiezi, având în vedere cerințele de mai sus.