SEM
(Google Ads, Microsoft Advertising etc.)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii VELUX au permisiunea Google şi a Grupului VELUX de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie în toate motoarele de căutare, pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând şi promovează doar produse VELUX.

Distribuitorii VELUX nu au permisiunea de a utiliza marca comercială VELUX pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând sau promovează produse concurente.
 

Marca înregistrată VELUX în texte reclamă

Distribuitorii au întotdeauna permisiunea de a utiliza o marcă comercială ca subdomeniu în calea URL-ului de afişare a unui text reclamă, de ex. www.xxxxx.xx/VELUX/xxxxx or www.xxxxx.xx/xxxxx/VELUX

Google permite doar proprietarului mărcii comerciale să folosească marca în titlurile și liniile de descriere din textele publicitare (GB/IE/US/CA fac excepție). Proprietarul mărcii comerciale trebuie să autorizeze contul dvs. Google să folosească marca comercială VELUX în textele dvs. publicitare.

Agenții de publicitate pot utiliza marca comercială în textul publicitar dacă îndeplinesc următoarele cerințe:

Distribuitori: pagina de destinație a anunțului este dedicată în principal vânzării (sau facilitării în mod clar a vânzării) de produse sau servicii, componente, piese de schimb sau produse sau servicii compatibile corespunzătoare mărcii comerciale VELUX. Pagina de destinație trebuie să ofere în mod clar o modalitate de a achiziționa produsele sau serviciile sau de a afișa informații comerciale despre acestea, cum ar fi tarife sau prețuri.

Site-uri informative: scopul principal al paginii de destinație a unui anunț este de a oferi detalii informative despre produse sau servicii corespunzătoare mărcii comerciale VELUX.

Nu sunt permise, în conformitate cu politica site-urilor de informații și de revânzare:

• Anunțuri care se referă la marca comercială în scopuri competitive.
• Anunțuri cu pagini de destinație care solicită utilizatorilor să furnizeze informații extinse înainte de a afișa informații comerciale.
• Anunțuri care nu sunt clare dacă agentul de publicitate este revânzător sau site informativ
Grupul VELUX și Google nu tolerează utilizarea manipulării textului, de ex. „rulouri VELUX” și adtext-uri. Grupul VELUX înregistrează încălcări și raportări la Google. Manipularea textului este considerată o încălcare.

Google Shopping (PLA)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii VELUX au permisiunea Google şi a Grupului VELUX de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie în toate motoarele de căutare, pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând şi promovează doar produse VELUX.

Distribuitorii VELUX nu au permisiunea de a utiliza marca înregistrată VELUX pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând sau promovează produse concurente.
 

Text în Google Shopping

Google şi Grupul VELUX permit tuturor distribuitorilor VELUX să utilizeze marca comercială VELUX în textul din Google Shopping, de ex. „ferestre VELUX” sau „rulouri VELUX”.

Distribuitorii VELUX nu au permisiunea de a denumi rulourile compatibile rulouri VELUX.
 

Imagini în Google Shopping

Distribuitorilor VELUX li se recomandă să utilizeze imaginile originale de produse VELUX în Google Shopping.

Distribuitorii VELUX nu au permisiunea de a introduce sigla VELUX în imaginile din Google Shopping.

SEO

Titluri de pagină, meta descrieri, titluri (de articol), etichete ALT din imagini şi creare de linkuri

Distribuitorii VELUX sunt încurajaţi să utilizeze marca comercială VELUX, de ex. „ferestre de mansardă VELUX” sau „rulouri VELUX”, în titluri de pagină şi în meta descrieri din pagini care vând sau promovează doar produse VELUX pentru a-şi asigura o poziţionare mai bună în ierarhia organică.

De asemenea, distribuitorii VELUX sunt încurajaţi să includă marca comercială VELUX în etichetele ALT din imagini, pentru a se asigura că sunt afişate produsele VELUX din rezultatele imagine.

Distribuitorii VELUX pot crea linkuri pe cuvintele cheie ale mărcii comerciale VELUX din pagini care vând doar produse VELUX.

Atunci când sigla VELUX este utilizată în pagini care vând sau promovează produse VELUX, distribuitorii VELUX sunt încurajaţi să creeze linkuri spre site-ul web VELUX local.

Distribuitorii VELUX nu trebuie să utilizeze marca înregistrată VELUX în titluri de pagină, meta descrieri, titluri (de articol) şi etichete ALT din imagini, pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând sau promovează produse concurente.

Distribuitorii VELUX nu trebuie să utilizeze marca înregistrată VELUX pentru crearea de linkuri în pagini care vând sau promovează produse concurente.