Stimulează vânzările

Comunicarea solidă a brandului produce rezultate reale

Mai multe studii arată că o strategie de comunicare solidă şi consecventă poate fi decisivă pentru apărarea poziţiei de piaţă şi atragerea de noi clienţi. Atunci când toţi urmăm aceeaşi cale – folosim acelaşi tipar, aceleaşi fotografii şi evidenţiem aceleaşi mesaje – clientul identifică brandul (marca), în cele din urmă, ca pe un partener matur şi de încredere.

În dreapta am alcătuit o listă de elemente care susţin ideea că brandingul puternic aduce venituri puternice.

  • 1. Compania are un impact mai mare decât produsul 

    Un sondaj recent* privind disponibilitatea oamenilor de a cumpăra sau de a susţine ceva arată că produsele unei companii sunt cu 10-12 % mai puţin recomandate decât compania însăşi. Aceasta indică faptul că valorile brandului şi strategia de design ale companiei trebuie plasate înaintea categoriilor de produse în comunicarea de marketing.

    *Sursă: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 2. Reputaţia creşte potenţialele vânzări

    Un sondaj* recent privind relaţia dintre reputaţia unei companii, bazată pe patru parametri – preţuire, încredere, emoţie şi admiraţie, şi potenţialele sale vânzări arată că acestea din urmă se dublează atunci când punctajul reputaţiei creşte de la 70 la 80.

    *Sursă: sondajul anual Reputation Institute în 15 ţări, 2015

  • 3. Sustenabilitatea creşte valoarea brandului

    Un raport* nou a stabilit faptul că brandurile care sprijină sustenabilitatea au avut o creştere a vânzărilor de 4 %, în comparaţie cu doar 1 % pentru restul pieţei. 66 % dintre consumatori afirmă că sunt dispuşi să plătească mai mult pentru mărci care îşi asumă sustenabilitatea.

    *Sursă: The Sustainability Imperative, Nielsen Report, 2015

  • 4. Reputaţia brandului face o companie mai rezistentă

    Ca urmare a crizei financiare din 2008, companiile globale încă mai fac eforturi deosebite pentru a-şi păstra valoarea, din cauza profiturilor mici şi a vânzărilor scăzute. Totuşi, companiile care au reuşit să îşi îmbunătăţească sau să îşi menţină o reputaţie înaltă în rândul consumatorilor au fost recompensate de către investitori şi, în prezent, înregistrează o creştere valorică pe o piaţă aproape stagnantă.*

    *Sursă: sondajul anual Reputation Institute în 15 ţări, 2015

Experienţa noastră arată că brandurile ale căror scop şi produse răspund acestei cerinţe – branduri pentru locuire sustenabilă – au o creştere mai solidă şi mai rapidă.

Aceste branduri au reprezentat jumătate din creşterea companiei în 2014 şi au crescut de două ori mai repede decât restul activităţii.

Paul Polman, CEO Unilever 2015


Ceea ce contează cu adevărat: lumina naturală, aerul proaspăt şi energia gratuită

Atunci când vedem cifrele şi calculăm profitul, este important să ne amintim de unde provine toată această valoare. Lumea VELUX se bazează pe câteva beneficii simple, dar extrem de importante, când vorbim despre o locuinţă. Alegerea unei soluţii VELUX va face casa mai luminoasă, mai confortabilă, mai sănătoasă şi mai eficientă energetic. Va înlocui iluminatul artificial cu lumina naturală şi va introduce aer proaspăt, curat, în fiecare încăpere din casă. Va oferi încălzire solară gratuită în sezonul rece şi răcorire naturală în sezonul cald. Şi va îmbunătăţi profilul energetic al întregii clădiri datorită geamurilor termoizolante, prevăzute cu ThermoTechnology™.