Urmează ghidurile

7 paşi către o comunicare VELUX consecventă

Este foarte uşor să te abaţi de la promovarea corectă în marketingul online. Internetul oferă atât de multe posibilităţi încât, fără îndrumare, rezultatul final poate fi destul de haotic.

Această secţiune te va ajuta să eviţi cele mai comune capcane ale comunicării VELUX în contextul activităţii tale. Urmând aceşti 7 paşi, nu doar că ne vei ajuta să protejăm integritatea brandului VELUX, ci vei putea şi să beneficiezi de potenţialul superior de vânzări al unei mărci puternice.

1. Protejează brandul VELUX pe site-ul tău web



Site-ul tău web trebuie să îşi păstreze permanent propriul stil şi caracterul unic. Orice comunicare VELUX trebuie să fie tratată ca un element separat, distinctiv, bazat pe ghidul de design VELUX aprobat.



Site-ul tău web nu trebuie să adopte niciodată elemente esenţiale de design VELUX şi să le trateze ca făcând parte din designul propriei companii.

 

2. Utilizează sigla VELUX în mod corect



Logo-ul VELUX este un element de branding unic şi fix. Logo-ul constă în text de culoare albă pe un fundal de culoare roşie, cu un simbol de marcă comercială înregistrată. În mediile alb-negru, textul poate fi folosit pe un fundal de culoare neagră. Utilizează întotdeauna un fişier cu sigla VELUX originală în vederea reproducerii. Solicită opţiuni de descărcare din partea reprezentantului de vânzări local.



Niciodată nu trebuie să modifici dimensiunile, să decupezi sigla, să schimbi culorile sau să aduci orice alt tip de modificare siglei.

De asemenea, sigla noastră nu trebuie să fie folosită împreună cu sigle ale mărcilor concurente sau ca element indicator pentru produse compatibile VELUX.

3. Atenţie la paleta de culori VELUX




Site-ul tău web trebuie să păstreze paleta de culori unică a companiei tale. Susţinem întotdeauna utilizarea de materiale fotografice originale VELUX pentru a desemna produsele noastre.




Nu adopta paleta de culori VELUX în designul general al site-ului tău web, deoarece aceasta poate face utilizatorii să considere că site-ul aparţine Grupului VELUX.

4. Utilizează fotografii, filme şi ilustraţii

Accesează VELUX We Share Circle pentru a descărca fotografii, videoclipuri şi ilustraţii aprobate, originale. Toate materialele sunt dispuse în pachete şi conţin linkuri spre produsele şi soluţiile VELUX disponibile. Îţi recomandăm cu fermitate să foloseşti acest serviciu; totuşi, utilizarea materialelor originale nu este obligatorie.

Din cauza elementelor precum calitatea şi drepturile de autor, nu trebuie să copiezi niciodată fotografiile sau ilustraţiile direct de pe niciun site web VELUX şi să le utilizezi în scopuri promoţionale.


5. Controlează modul tău de exprimare

Când cumperi ferestre de mansardă VELUX®...

Ne plac produsele VELUX.


Numele VELUX trebuie să fie tratat ca un adjectiv, adică nu poate fi niciodată folosit singur. Utilizează numele nostru de marcă împreună cu un descriptor, adică ferestre de mansardă VELUX, produs VELUX sau Grupul VELUX.

Accesoriile trebuie să fie denumite „produse pentru ferestre de mansardă”.

Notă: numele VELUX se scrie cu majuscule şi trebuie urmat de simbolul ® atunci când este menţionat pentru prima dată în text.

velux

„velux”

Ne place VELUX

Nu scrie numele VELUX cu litere mici sau între ghilimele. Nu îl utiliza fără un descriptor.

6. Gestionează-ţi marketingul online

Efectuarea unei activităţi de marketing eficiente pe internet necesită o experienţă solidă cu cele mai avansate instrumente din domeniu. Dacă eşti familiarizat cu Search Engine Marketing (SEM – marketing prin motoare de căutare), Search Engine Optimization (SEO – optimizare pentru motoare de căutare), marketing în medii de socializare şi promovare pe reţele de socializare precum YouTube, Instagram şi Twitter, ar trebui să stăpâneşti bine marketingul online.

Totuşi, atunci când activitatea implică o marcă globală precum marca înregistrată VELUX, gestionarea activităţilor de marketing devine ceva mai complicată.

Regulile de bază

Pentru a rezuma esenţialul, poţi utiliza marca înregistrată VELUX doar atunci când marketingul tău este asociat în mod direct cu produsele originale VELUX sau cu produsele compatibile cu ferestrele de mansardă VELUX. Marca înregistrată VELUX nu trebuie folosită pentru a genera trafic spre pagini care promovează produse incompatibile concurente.

Această secţiune descrie detaliat regulile pe care trebuie să le urmezi în calitate de partener VELUX. Dacă vinzi produse compatibile şi incompatibile, utilizează linkurile integrate pentru a afla mai multe despre limitări şi restricţii.

Pe parcursul acestui ghid, vei afla că facem referire la produse compatibile şi incompatibile. Aceste produse sunt concurente cu produsele VELUX şi sunt definite după cum urmează:

Un produs compatibil este un produs care prezintă compatibilitate cu o fereastră de mansardă VELUX.

Un produs incompatibil este un produs care nu se potriveşte şi nu prezintă compatibilitate cu o fereastră de mansardă VELUX.

7. Marca înregistrată VELUX

Alege un nume unic de marcă sau o marcă comercială care să evidenţieze afacerea ta vizavi de concurenţă şi care să transmită punctele tale forte ca partener.

Este strict interzis oricărui distribuitor, distribuitor VELUX sau altora să înregistreze sub orice formă drepturi asupra mărcii comerciale VELUX sau asupra oricărei alte mărci comerciale aparţinând Grupului VELUX. Această interdicţie include: 

  1. Înregistrarea de mărci comerciale care să încorporeze mărcile comerciale înregistrate de către Grupul VELUX. 
  2. Înregistrarea de nume de companie care să încorporeze mărcile comerciale înregistrate de către Grupul VELUX, de ex. VELUX Dealer Ltd. sau VELUX Gardinen GmbH.
  3. Înregistrarea de nume de domeniu şi adrese de e-mail care să încorporeze mărcile comerciale înregistrate de către Grupul VELUX, de ex. www.velux-rulouri.com, www.velux-bestprice.com sau www.rulouri4velux.com.

Ca regulă generală, nu trebuie să utilizezi ceea ce este considerat a fi proprietate intelectuală aparţinând Grupului VELUX fără permisiune scrisă din partea Grupului VELUX.

Orice încălcare a acestor instrucţiuni poate duce la emiterea unui avertisment scris din partea departamentului juridic al Grupului VELUX. Dacă nu te conformezi în termen de două săptămâni, Grupul VELUX este îndreptăţit să termine relaţia fără nicio notificare suplimentară.